Smartlog v3 » sundheds-kampagne » Amerikanske fitness ekspert ideer til, hvordan man kan mindske muskelømhed efter træning
Opret egen blog | Næste blog »

sundheds-kampagne

sundheds-kampagne

Amerikanske fitness ekspert ideer til, hvordan man kan mindske muskelømhed efter træning

11. Aug 2011 03:35, huan125

Amerikanske Fitness-ekspert Kristin Davis sagde, at hun behandlet mangemennesker, der løber fitness rådgivning, ikke på problemet under kørsel, menløber efter de fysiske symptomer. For eksempel klagede mbt  mange løbere efterfinish er altid en hovedpine, kan dette skyldes dehydrering, kan det skyldes, atbevægelsen eftervirkninger, der kører i varmt vejr, især udsat. Nogle menneskerkører efter den muskelømhed, som er færdig, især efter lange afstande kører eller hurtigt udsat. Hvordan til at håndtere disse problemer, er eksperter givetfølgende bemærkninger.

For det første kan nogle langdistance-løbere 
mbt sko bruge is vandbad for at lindremuskelsmerter betingelser. Ice-vandbad bruges ved at tilsætte iskoldt vandbad,der effektivt kan reducere muskel inflammation og smerte, fordi isen vandbad er mere effektiv end is, indefrysning af kroppen snarere end den lokale.

Hvis du ikke har betingelserne for isen vandbad, kan du prøve ispose  ømme led.

For det andet, den lange distance løb eller anstrengende fitness, skal du ikkevente alt for lang tid mbt shoes det skal spise. Undersøgelser har vist, at muskler efter motion 30 minutter mest tilbøjelige til at reparere glykogen, som er lagretglukose. Hvis du er i gymnastiksalen hurtigt efter at have spist, kan det væremuskelømhed eller graden af ​​hærdning til et minimum.

Det mest hensigtsmæssige fødeindtagelse, ifølge forskning, der skal indeholde1 gram af protein til 3 gram kulhydrat fødevarer.

For det tredje, så sørg for at tilføje nok vand efter kørsel, især om sommeren.Efter færdig skridt i vand at drikke nok til at genopbygge tabt fugt, dogprofessionelle spillere foretrækker at drikke drikke bidrager til at genskabekroppen, såsom chokolade, mælk, kokosmælk og så videre.

Almindelige mennesker kan tilføje urinen at afgøre, om nok vand, hvis urinen er mørk gul, om nødvendigheden af ​​at fortsætte med at drikke vand, den normalefarve er bleg citron.

Det fjerde, hvis du kører mere end en uge efter den fysiske smerte gennem hvile, er is, massage og andre egenomsorg ikke håndteres, eller løber efterderes eget ikke kan forklare de andre symptomer, bør være afgørende og rettidig medicinsk behandling.

Tags

Relaterede

Seneste