Smartlog v3 » sundheds-kampagne » Yoga Pilates fuldt ud overvinde fedme
Opret egen blog | Næste blog »

sundheds-kampagne

sundheds-kampagne

Yoga Pilates fuldt ud overvinde fedme

16. Sep 2011 08:28, huan125

Pilates i underlivet som centrum for de store reparation af abdominale bevægelser, og handlingen er centreret omkring yoga til at hjælpe dig med at strække muskler og gøre dig se slankere. Efter denne handling, mbt gøres hver 3 til 4 gange om ugen vil fjerne de vedvarende fedme i maven.

1, lateral rotation delvist kollapsede

Effekter: øget hjertefrekvens stærk, tynd talje, maveøvelser, strække rygsøjlen

A: krop sad bøjede knæ med fødderne hofte bredde fra hinanden, fladt på jorden, klippet en lille kugle mellem dine knæ eller yoga blok (eller rulle i et rør-formet håndklæde). mbt sko Hold i brystet med armene, med skulderhøjde.

B: Drej kroppen til venstre, og ånde, kroppen ned til omkring halvdelen af ​​afstanden fra gulvet. Fastspænding bold knæ, glutealregionen stramning. Inhale, løft sædet krop er. Så igen den anden side af det roterende legeme halv Yang ned. Gentag 3 gange.

2, ben hæve broen

Effekter: øget gluteal og lår, bryst og hoftebøjer stræk

A: Sæt dig på jorden, bøjede knæ,sko mbt  fødder hofte bredde fra hinanden med. Breath, løftede hofter op, hans arme albue støtte til at leve i ballerne. Vejrtrækning, mens hans venstre ben lige, tå pegede.

B: ånde, nederste venstre ben til højre ben under knæet, så prøv at tilslutte tå.Vejrtrækning, ben oprejse igen. Gør fem ben hæve bevægelse, så trækker mbt shoes  sine fødder på gulvet, skifte ben til at gøre den samme handling. Hele øvelsen er afsluttet, under ballerne på gulvet, knæene tæt på brystet strække trække sig tilbage muskler.

Tags

Relaterede

Seneste